Call Center: 0733.501.464
Stiri & Media
Acasa » Stiri imobiliare » Capitala, un taram al promisiunilor pentru dezvoltatorii de malluri
afi

Capitala, un taram al promisiunilor pentru dezvoltatorii de malluri

Pentru marii investitori interesati sa-si plaseze banii in retail, Capitala pare sa fie locul perfect. Dupa exemplul mallurilor pe timp de criza si transformate in masinarii de facut bani, din ce in ce mai multi oameni de afaceri se arata interesati de Romania. Chiar pariaza pe o evolutie apropiata de cea a Moscovei sau a Istanbulului, care au avut cresteri foarte mari in domeniu, in ultimii ani.

Bucurestiul, in ceea ce priveste mallurile, a demonstrate ca se pot face bani usor, indiferent de problemele economice existente. Totodata, capitala tarii noastre a fost plasata pe locul 30 in studiul Destination Europe 2015, fiind catalogat drept unul dintre orasele cu cel mai mare potential de crestere.

Daca Moscova a marcat aceasta performanta intr-un context cu risc geo-politic crescut, cresterea Bucurestiului pentru retail pare sa fie un lucru cu-adevarat simplu. Constienti de acest fapt nu sunt doar retailerii care se adreseaza celor cu bugete mici si medii, ci si cei care vand produse de lux.

Cu toate astea, comerciantii de produse cu preturi accesibile s-au extins, anul anterior, intr-un ritm mai rapid in comparatie cu cei care comercializeaza produse de lux.  SUA a reusit sa depaseasca Italia si, in felul acesta, sa devina cel mai mare exportator de marci in Europa, iar Londra, Paris, Moscova, Milano si Madrid au cel mai mare numar de retailer internationali. Anul acesta se arata unul cu totul spectaculos.